Sunday, September 21, 2008

Exam

Assalamualaikum w.b.t.

Dah lama ana tak update blog ni. Hehe. Takde la lama pun. Tapi ana rindu nak merapu kat blog ni. InsyaAllah, minggu depan, ana dan rakan-rakan ana akan menghadapi Mock 3 (22/9-26/9 & 6/10-10/10). Doakan kejayaan kami. =)

Ana belum habis ulangkaji lagi ni. Banyak lagi yang ana perlu revise untuk subjek chemistry ni. Ana baru habis ulangkaji chapter salts. Chemistry ni banyak chapter yang panjang la. Tulah terpaksa belajar lama-lama. Sapa suruh ulangkaji last minute kan? Hehe. Dah jadi habit dah buat ulangkaji last minute ni.

Owh. Coretan ana kali ni, bukan nak cakap pasal exam chemistry esok. Ana just nak ingatkan diri ana dan para pembaca sekalian, kita sekarang ni dah berada di tahap terakher Ramadhan. Ana bukan maksudkan yang tak lama lagi raya. Tapi, ana nak ingatkan kita semua, fasa terakher Ramadhan ni teramatlah special. Sebab ada Lailatul Qadar. So, jomlah kita perbanyakkan lagi amalan kita dalam usaha untuk mencari malam istimewa tersebut. Janganlah kita terlepas Lailatul Qadar sebab busy nak sambut raya. Kan ke rugi kalau kita terlepas Lailatul Qadar yang cuma ada satu malam every year?

Ok. Ana rasa baik ana stop merapu sekarang dan sambung revision ana. Nanti tak habis pulak revision tu.



P/s: InsyaAllah, minggu depan ana tak update blog. Next weekend baru ana update. Nak focus on exam. ^__^

Pendamba Cinta dan Redha Ilahi

No comments: